A levelet PDF formátumban is megnyithatja, illetve letöltheti!
Az AGROTEC a.s., AGRI CS a.s., AGROTEC Servis s.r.o., AGROTEC Slovensko s.r.o., AGRI CS Slovakia s.r.o, AGROTEC Magyarország Kft. és AGRI CS Magyarország Kft. társaságok, az AGROTEC Group csoport tagjai, továbbra is készen állnak és elszántak az értékesítési szolgáltatások, gép-szerviz, csere alkatrészek és szerviz támogatás hiánytalan biztosítására, amelyre ebben a különösen kihívást jelentő időszakban is szükség van. Ugyanakkor minden felelősségteljes lépést megteszünk annak érdekében, hogy ügyfeleink, munkatársaink és üzleti partnereink biztonságban legyenek a koronavírussal (COVID-19) szemben. Folyamatosan figyelemmel kísérjük a helyzetet azon országokban, ahol szervezetünk működik, és intézkedéseket foganatosítunk a Cseh, Szlovák és Magyar Köztársaság Operatív Törzs-, kormánya, kerületi és helyi önkormányzatai által hozott rendeletekkel összhangban.
Annak érdekében, hogy továbbra is hatékony és biztonságos szolgáltatást nyújtsunk Önnek, azt a döntés hoztuk, hogy 2020. március 14-től nem tesszük lehetővé a nyilvánosság számára a belépést a jármű‑, és cserealkatrész-üzletekbe, valamint az értékesítési irodákba. A szerviz és a töltőállomások kizárólag a javítások fogadására nyitnak ki és speciális üzemmódban működnek. Annak ellenére, hogy az üzleteink ajtaja nincs nyitva, az értékesítési-, cserealkatrészek-, szerviz és szerviz támogatás professzionális csapatai továbbra is folytatják munkájukat és igyekeznek eleget tenni az Ön kéréseinek az érintkezés nélküli kommunikáció (telefon, e-mail vagy a digitális technológiák) segítségével. A telefon, internet, személyes kapcsolat nélküli kommunikáció és a biztonságos logisztika használatával drámaian csökkentjük annak kockázatát, hogy fertőzésnek tennénk ki Önt vagy alkalmazottainkat, miközben lehetővé teszi számunkra, hogy kielégítsük az Ön igényeit. Működő szolgáltatásaink fenntartása az egyik elsődleges feladatunk.
Az alábbiakban tájékoztatjuk arról, hogyan fogjuk Önt és vállalkozását biztonságosan támogatni ebben az időszakban.
TERÜLETI KÖZPONTOK: Minden területi központunk címe, a nyitvatartási idők, a telefonszámok és az üzlet alkalmazottainak e-mail címei megtalálhatók a www.agrotec.hu honlapon.
ÉRTÉKESÍTÉS: Értékesítőink továbbra is elérhetők a szokásos értékesítési órákban telefonon vagy e-mailben, és szorosan és biztonságosan együttműködnek az Ön igényeinek megfelelő megoldások megtalálásában.
- Hívjon minket – kérjük, hívja fel, küldjön szöveges üzenetet vagy e-mailt az értékesítőjének, akivel általában tárgyalni szokott a szállításról. Ha nincs kapcsolatban az értékesítővel, vegye fel a kapcsolatot értékesítési osztályunkkal. Gyorsan és biztonságosan találunk megoldást az Ön igényeire.
- On-line értékesítés – látogasson el a www.agrotec.hu honlapunkra, ahol hozzáférhet az új és használt járművek és gépek széles választékához. Ha bővebb információt szeretne kapni bármelyik termékről, vegye fel a kapcsolatot értékesítő kollégáinkkal.
- A jármű, gép vagy berendezés átvétele – amint a jármű, gép vagy berendezés készen áll, felhívjuk Önt, hogy megbeszéljük a részleteket és az átvétel módját. Együttműködünk Önnel annak érdekében, hogy minimalizáljuk a személyes kapcsolatot az átadás során. Csapatunk további biztonsági intézkedéseket fog tenni az érintkezési helyek, például ajtókilincsek, kormánykerekek és kezelőszervek fertőtlenítésére a fokozott biztonság érdekében.
SZERVIZ: Szervizhálózatunk továbbra is professzionális szolgáltatást nyújtanak járműveinek és gépeinek. Függetlenül attól, hogy a berendezést Ön hozza el hozzánk, vagy mi megyünk el érte, szerviztechnikusaink megfelelő óvintézkedéseket tesznek saját maguk és az Ön egészségének védelme érdekében, védőeszközöket használnak, és a beavatkozás befejeztével fertőtlenítik az érintkezési felületeket, mint például az ajtókilincsek, volán, kezelőszervek, a biztonság fokozása érdekében.
- Megrendelések és kérdések – kérjük, hívja a területileg illetékes szervizközpontot, rögzítjük az igényét, és megtervezzük a javítást vagy az Önnél végzett szervizelési tevékenységet. Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és válaszolunk minden szervizzel kapcsolatos kérdésére, beleértve a jótállást is.
- Látogatás az Ön telephelyén – mielőtt elmegyünk Önhöz, egyeztetjük a látogatás részleteit és ellenőrizzük a helyzetet, mivel tiszteletben tartjuk az Ön egészségével és biztonságával kapcsolatos aggodalmat, pont úgy, ahogy a szállítóinkkal is együttműködünk a biztonsági szabályok és korlátozások vonatkozásában, amikor meglátogatják az üzemeinket.
CSEREALKATRÉSZEK: Pótalkatrész-részlegünk, az alkatrész raktáros és alkatrész-értékesítő kollégáink továbbra is szakértő, gyors támogatást nyújt Önnek az alkatrészek és tartozékok biztosításához.
A CSEREALKATRÉSZEK KÉSZLETE:
- Központi raktárainkban nagy mennyiségű eredeti pótalkatrésszel rendelkezünk, minden nap érkeznek szállítmányok a beszállítóinktól. Igyekszünk a helyzettől függően továbbra is zökkenőmentesen szállítani, bár egyes esetekben a jelenlegi helyzet miatt késéssel lehet számolni.
AZ ALKATRÉSZEK MEGRENDELÉSE:
- Hívjon minket – keresse telefonon szervizközpontjainkat, vagy közvetlenül a mobil alkatrész értékesítő kollégáinkat, akik mindenben segítenek Önnek. Hasznos lehet, ha telefonja segítségével képet vagy videót készít a problémájáról és a felvételt elküldeni nekünk e-mailben vagy SMS-ben, hogy a megfelelő alkatrészt tudjuk biztosítani.
- Az eredeti alkatrészek on-line megrendelését a kereskedőink különösebb korlátozás nélkül dolgozzák fel.
- A társaságunk e-shopjaiban tett on-line megrendeléseket rendszeresen teljesítjük.
AZ ALKATRÉSZEK KIADÁSA ÉS KÉZBESÍTÉSE:
- Közvetlen szállítás – Akár telefonon keresett minket, akár on-line megrendelés érkezett a pótalkatrészre, a szükséges alkatrészeket közvetlenül az Ön vállalkozásához szállítjuk csomagküldő szolgáltatás igénybevételével.
- Pick Up Boxok – az üzleteink előtt Pick Up Boxokat helyeztük el a pótalkatrészek személyes átvételéhez, ami kényelmes és biztonságos módja annak, hogy azokat felvegye. Vegye fel velünk a kapcsolatot, amikor közel jár az üzletünkhöz, és mi elkészítjük az alkatrészeket a dobozba az összes dokumentummal együtt. Minden további utasítást világosan feltüntetjük az üzemeink ajtaján elhelyezett plakátokon.
- A pótalkatrész visszaküldése / panaszok – a pótalkatrésszel kapcsolatos panaszokat / visszaküldését / visszaszállítását csomagküldő szolgáltatás vagy a Pick Up Box segítségével bonyolítjuk. Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk előre, hogy felkészülhessünk a panasz vagy visszatérítés gyors feldolgozására.
TECHNIKAI ÉS PÉNZÜGYI TÁMOGATÁS: Az A-tech és az A-finance osztályaink teljes mértékben az Ön rendelkezésére állnak. Továbbra is szakmai tevékenységet és támogatást folytatnak úgy, hogy korlátozás nélkül végezhesse vállalkozását, még a jelenlegi helyzetben is.
Továbbra is tájékoztatást nyújtunk Önnek a COVID 19-rel kapcsolatos legfrissebb eseményekről és intézkedésekről, annak érdekében, hogy a terjedésének kockázatát csökkentsük. Örömmel fogadjuk, ha visszajelzést vagy javaslatokat küld nekünk arról, hogyan lehetne jobban megfelelni Ön - ügyfelünk - igényeinek ebben a nehéz időszakban. Ötleteit és javaslatait küldje el az alábbi e-mail címre: info@agrotec.hu – minden javaslatot gondosan kiértékelünk és válaszolunk rá.
Az egészségünk és biztonságunk biztosítása érdekében foganatosított intézkedéseken kívül, továbbra is készen állunk a lehető legjobb támogatás nyújtására.
Köszönöm a megértésüket és együttműködésüket.
Üdvözlettel:
Martin Rada
CEO
AGROTEC Group
Kelt: Hustopeče, 2020.03.23.