A márka a világ legjobb kerékpárversenyzőit fogja kísérni Magyarország és Olaszország útjain, ahogy végighaladnak az év első nagy versenyének 21 szakaszán.
“Nagyon izgatottak vagyunk ezzel a szponzorálással kapcsolatosan. A New Holland jól ismert a kiterjedt értékesítői hálózatáról és a vevőkkel fenntartott szoros kapcsolatáról. Ezzel az együttműködéssel a Giro d’Italia három hete során a versenyt szenvedélyesen figyelemmel kísérő számos rajongóval és partnereinkkel fogunk együtt szurkolni. Velük leszünk az utakon szerte az országban, együtt fogjuk támogatni a világ legjobb kerékpárosait, ahogy végigszáguldanak a városokon és a vidéken.” - ismertette Sean Lennon, a New Holland Agriculture Európai alelnöke.
A Giro d’Italia az évente megrendezett háromhetes, nagy presztízsű kerékpáros versenyek egyike, amely az adott évben általában a legkorábban kerül megrendezésre, és amit a Tour de France, valamint a Vuelta de España versenyek követnek. Először 1909-ben rendezték meg, így az idei esemény immár a 105. lesz. A 2022-es verseny május 6-án startol Budapesten, az első három szakasza Magyarországon lesz, mielőtt célba veszi Olaszországot. A kerékpárverseny olaszországi része 2022. május 29-én fejeződik be, miután a versenyzők mind a 21 kimerítő szakaszt teljesítették.
“A Giro d’Italia szponzorálása tökéletesen illik a New Holland-hoz.” - tette hozzá Carlo Lambro, a New Holland márkaigazgatója.
“Nagyon fontos, hogy osztozik a New Holland-dal az erő, az innováció, az eltökéltség, a szenvedély és a fenntarthatóság értékein, amelyek jelentős szerepet töltenek be mindabban, amit csinálunk. A New Holland, együttműködve ezzel a világszerte nagy érdeklődést kiváltó sporteseménnyel, úgy, hogy azt gazdálkodók is rendszerint nagy számban figyelemmel kísérik, egyúttal bemutathatja vevőinek a márka innovációit és a technológiai fejlesztéseket.”
A Giro d’Italia-ig hátralévő időben a New Holland tájékoztatja és bevonja a vevőit, viszonteladóit és munkatársait a népszerű sporteseményhez kapcsolódó kezdeményezések és kommunikációs tevékenységek gazdag programjaiba.
Matteo Mursia, az RCS Sport értékesítési és kommunikációs igazgatója a következőket tette hozzá: “
Nagyon büszkén jelentjük be ezt az együttműködést a New Holland-dal. A Giro d’Italia az olasz vidéken halad keresztül, számos mezőgazdasági jelentőségű területet érintve, ezért ez egy ideális lehetőség az olasz kiválóság, az ipari körzetek, valamint egy olyan tekintélyes és történelmi márka bemutatására, mint amilyen a New Holland. Ez egy kiváló sport-, közösségi és kulturális esemény, amelyben örömmel osztjuk meg partnereinkkel az olyan értékeinket, mint a szenvedély, az érzelmek, az öröm, az erőfeszítés, de odafigyelünk a környezetre, a fenntarthatóságra és az emberekre is”.
A magyarországi szakaszok:
- Május 6.: Budapest – Székesfehérvár – Esztergom – Visegrád (1. szakasz)
- Május 7.: Budapesti (2. szakasz)
- Május 8.: Kaposvár – Nagykanizsa – Badacsony – Tihany – Balatonfüred (3. szakasz)
A legfrissebb információkat folyamatosan közzétesszük az AGROTEC Magyarország weblapján, illetve a közösségi oldalain.
A New Holland Agriculture a CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI / MI: CNHI) nemzetközi gyártó vállalat brand-je, mely piacvezető pozíciókkal bír a széles termékválasztékhoz kapcsolódó ágazatokban. További információ a www.newholland.com és a www.cnhindustrial.com weboldalon.
A New Holland márka hivatalos forgalmazója Magyarországon az AGROTEC Magyarország Kft. A kínálatban szereplő erőgépek, betakarítógépek és munkagépek igazolt hatékonyságú, nagy teljesítményű, strapabíró munkaeszközök. Emellett a 14 telephelyéből álló országos hálózat, valamint a zökkenőmentes alkatrészellátás lehetővé teszik a gyors és költséghatékony karbantartást és szervizelést.
A termékekkel kapcsolatos további információkért keresse az AGROTEC Magyarország Kft. gépértékesítőit: www.agrotec.hu