A Fliegl speciális bálaszállító pótkocsiknál ugyan a szárnyaké a főszerep, de itt az első-hátsó, vagy modell függvényében az oldalsó bálarácsok azért vannak, hogy semmi ne emelkedjen fel a platóról.
- A 2 tengelyes platós ZPW szériában akár 18 tonnáig tehetjük gyorsabbá és biztonságosabbá a bálák szállítását.
- A Fliegl bálaszállítóknál a 21 tonnás kategóriában van egy új belépő típus: DPW 210 BL Ultra. Rakományrögzítés lehetséges, de csak a menetirány szerinti bal oldal nyitható: nem „fémketrecet” nyitogatunk teljesen, hanem beépített spanifereket lehet feszíteni.
- A 3 tengelyes DPW pótkocsikkal a felszerelhető oldalsó szárnyakkal akár feszítő hevederek nélkül is szállíthatunk 24 tonnás össztömegig. Az opcionális jobb és bal oldalszárny egymástól függetlenül üzemeltethető, 5 méteres magasságig nyitható az egyszerű munkavégzéshez.
Rögzítési szélesség a bála formájától függően 2,5-2,95 méter között.
Vásároljon új bálaszállító kocsit most akár 50-65%-os támogatással az ÁTK 2024 pályázat keretében!
Gépértékesítőink a pályázatíró kiválasztásától kezdve a felszereltség kiválasztásáig teljes körű ügyintézéssel várják az Állattartó telepek korszerűsítése pályázathoz:
www.agrotec.hu/kapcsolat
www.agrotec.hu/gepertekesito-kereso
ÁTK kiadványunk a pályázatba illeszthető New Holland, Pöttinger és Fliegl gépekkel:
https://www.agrotec.hu/blog/kiadvanyok/gepek-az-allattenyesztesben-2024